Результати оліміпади з ІТ


   15 листопада 2013 року на базі Оріхівської гімназії "Сузір'я" відбулась олімпіада з інформаційних технологій. Всього взяло участь 12 учасників із таких навчальних закладів : Оріхівської гімназія "Сузір'я", Оріхівського НВК №2 ім. В.Лазаряна, Преображенського НВК "Школа-дитсадок", Оріхівської ЗОШ І-ІІІ ст. №5, Омельницької ЗОШ І-ІІІ ст. та Юрківської ЗОШ І-ІІІ ст.
     Призові місця зайняли:
учні 10 класу, це Михайлик Кристина ІІ місце (Оріхівська гімназія "Сузір'я"),
Агафонов Андрій ІІ місце ( Оріхівська гімназія "Сузір'я" ),
Подоляк Анатолій ІІІ місце (Оріхівський НВК №2),
Мірошниченко Богдан ІІІ місце (Преображенський НВК "Школа-дитсадок"),
Карнаухов Євгеній ІІІ місце (Оріхівська ЗОШ №5) та
Мозгіна Марина IV місце (Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст.).
учні 11 класу, це Крупський Володимир ІІ місце (Оріхівський НВК № 2),
Мірошник Володимир IV місце (Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст.).
     На участь в обласному етапі запрошені Сіріньок Наталія (учениця 11 класу Преображенського НВК "Школа-дитсадок") та Лубянов Дмитро (учень 9 класу Оріхівської гімназія "Сузір'я").
    Виношу особисту вдячність вчителям за підготовку учасників та членам журі за об'єктивність.

З повагою методист РМК Дорошенко О.А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий